SOTO - Więcej Niż Klub!      Adres: Z.Romaszewskiego 23, 01-874 Warszawa     Otwarte: Pon.-Pt.: 18:00 - 21:00, Sob.: 8:30 - 10:00     Tel.: +48 22 299 01 30   

Wybrane projekty:

Ostatnio w GALERII:

Akceptujemy Karty rabatowe:

Benefit Multisport /Active. Plus. Kids, Classic / FitProfit

Więcej Niż Klub

Podążaj Drogą Wojownika

OBOZY

Sztuki walki dla młodzieży i dorosłych - Przygodowe dla dzieci

Aikido, Ken-Jutsu – Przygoda w Krainie Kryształowego Smoka – 28 Stycznia – 2 Lutego 2019

  • Pierwszy Trening Gratis
  • Brak Opłaty Rejestracyjnej, Nie Pobieramy Żadnego “Wpisowego
  • Zajęcia i zapisy przez cały rok – również w wakacje
  • Jeden Karnet OPEN Na Wszystkie Zajęcia w Klubie
  • Doświadczona, Ciągle Podnosząca Swoje Kwalifikacje Kadra Instruktorska
  • Zapewniamy Najwyższy Poziom Zajęć
  • Treningi Dla Początkujących i Zaawansowanych
  • Treningi Dla Dzieci, Młodzieży i Dorosłych
  • Udział W ObozachStażach Krajowych i Zagranicznych
  • Honorujemy Wiele Programów Rabatowych
    m.in.: MultiSport, MultiActive, FitProfit
  • Zniżka Rodzinna i Za Kontynuację/Lojalnościowa – Dla Regularnie Ćwiczących
  • Profil Klienta Na eFitness – Płatności, Rezerwacje, Wejścia – Wszystko Śledzisz Na Komputerze, Tablecie Lub Smartfonie ON-LINE
  • Korzystne Rabaty Przy Zakupach Większej Liczby Zajęć
  • Zielona Herbata i Woda Gratis!!!
  • Dołączenie Do Społeczności SOTO – Ludzi, Którym Zależy Na Rozwoju i Którym Się Chce!
  • Przejść do Strefy Klienta – zakładka Zapisy, wybrać datę rozpoczęcia, właściwy Karnet i wypełnić formularz
  • Zaznaczyć odpowiednie zgody oraz opłacić swój karnet. Jeśli będą to Twoje pierwsze zajęcia w SOTO, możesz wybrać karnet PIERWSZY GRATIS. Dalej postępuj zgodnie z instrukcjami, na końcu strony – wciśnij przycisk Dalej i przejdź do Płatności za karnet
  • Dzięki rejestracji w Strefie Klubu możesz śledzić przez internet swoje wejścia i płatności
  • Przyjść na wybrane zajęcia odpowiednio wcześnie, tak aby zdążyć się przebrać i odznaczyć na Recepcji wejście do Klubu
  • Podpisać w SOTO oświadczenie o stanie zdrowia
  • Strój do ćwiczeń (zależny od dyscypliny – lub przynajmniej T-shirt i długie spodnie)
  • Klapki do przechodzenia pod prysznic
  • Oświadczenie o stanie zdrowia (składamy je przed pierwszym treningiem)
  • Chęć i zapał do ćwiczeń – wysoce wskazane 🙂
Ostatnie wpisy:
Zamknij Menu